گوشي موبايل نوكيا مدل 105 (2017) دو سيم‌ كارت

فروش اينترنتي محصولات فيزيكي

گوشي موبايل نوكيا مدل 105 (2017) دو سيم‌ كارت

۶ بازديد

گوشي موبايل نوكيا مدل 105 (2017) دو سيم‌ كارت 

قيمت محصول : 243000 تومان

برند : Nokia

براي خريد و مشاهده محصول كليك نماييد.


گوشي موبايل نوكيا مدل 105 (2017) دو سيم‌ كارت

 

نقد و بررسي تخصصي

توليد نسخه‌ي جديد از گوشي‌هايي كه قبلا توسط نوكيا توليد شده­ بودند و البته با همان نام قديمي، سياستي است كه نوكيا اين روزها پيش گرفته است. اين تنها سياست نوكيا نيست؛ بلكه توليد گوشي‌هاي اندرويدي ميان­‌رده و گاهي پرچم­دار هم نشان از خواست نوكيا براي بازگشت قدرتمند به بازار گوشي همراه دارد.

نوكيا 105 نسخه‌ي 2017

نوكيا 105 يكي از گوشي­‌هاي قديمي نوكيا بود كه حالا با شكل­‌و­شمايلي جديد با نامي كه پسوند 2017 دارد، روانه­‌ي بازار شده است. اين گوشي با قيمت مناسبش گزينه‌­ي خوبي براي كساني است كه بيش از تماس و ارسال پيامك انتظاري از گوشي خود ندارند. در مقايسه با نسخه‌­هاي قبلي طراحي گوشي كمي كوچك‌­تر شده است و ديگر نسبت طول گوشي به عرضش معرف يك گوشي باريك نيست. تغييراتي در گوشي صورت گرفته است تا هرچه بيشتر آن را به يك دستگاه خوش‌­دست تبديل كنند تا حتي كنترلش براي دست‌­هاي كوچك هم كار ساده‌­اي باشد.

اگر دست­‌هاي بزرگي داريد، تقريبا مي­‌توانيد گوشي را جوري در دست بگيريد كه كسي متوجه وجود آن نشود. از آنجايي كه گوشي دوربين ندارد، قاب پشتي صاف است و هيچ پستي و بلندي روي آن ديده نمي­‌شود. تمام اين اجزا به همراه باتري چيزي در حدود 73 گرم وزن دارد.  

نكته‌­ي ديگري كه كار با گوشي را ساده مي‌­كند، كليد­هاي نرم آن هستند كه فشردن آن­‌ها در مقايسه با كليد­هايي كه از پلاستيك سخت ساخته شده‌­اند، راحت­‌تر است؛ همچنين تايپ‌كردن پيامك زماني كه نياز داريد تا با سرعت زيادي اين كار را انجام دهيد، با كليد­هاي نرم ساده‌­تر به نظر مي­‌رسد.

در نوكيا 105 مي­‌توانيد به­‌صورت هم‌­زمان از دو سيم‌­كارت استفاده كنيد؛ البته امكان استفاده از كارت­‌حافظه­‌ي جانبي در اين گوشي وجود ندارد و اين مي‌­تواند يكي از نقاط ضعفش به شمار بيايد.

منوي اصلي نوكيا 105 از نو طراحي شده است و مواردي كه كاربر به آن­‌ها نياز دارد، دم دست قرار داده  شده­‌اند. راديو FM، ماشين حساب، چراغ قوه و يكسري بازي پيش‌­فرض مواردي هستند كه در منوي اصلي به چشم مي‌‌خورند. از ديگر ويژگي‌هاي اين گوشي مي‌­توان به پشتيباني كامل از زبان فارسي، همچنين منوي فارسي، نمايشگر رنگي 1.8اينچي، جك خروجي 3.5ميلي­‌متري صدا براي استفاده از راديو و باتري 800ميلي­‌آمپرساعتي اشاره كرد.

باتري اين گوشي با توجه به اينكه تنها از شبكه­‌ي 2G پشتيباني مي­‌كند و نمايشگر آن­چنان بزرگي هم ندارد، مي‌­تواند چند روزي را با يك بار شارژ دوام بياورد. اين مشخصه براي كساني كه از اين گوشي به عنوان گوشي دوم يا گوشي كاري استفاده مي­‌كنند، مفيد است.

 

براي خريد و مشاهده محصول كليك نماييد.


تصاوير بيشتر
گوشي موبايل نوكيا مدل 105 (2017) دو سيم‌ كارت
گوشي موبايل نوكيا مدل 105 (2017) دو سيم‌ كارت

 

 




[google]
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.