اتوبخار فيليپس مدل GC4517/20

فروش اينترنتي محصولات فيزيكي

اتوبخار فيليپس مدل GC4517/20

۷ بازديد

اتوبخار فيليپس مدل GC4517/20 

قيمت محصول : 891500 تومان

برند : Philips

براي خريد و مشاهده محصول كليك نماييد.

 

نقد و بررسي تخصصي

اتوكشي لباس‌ها يكي از فرآيند‌هاي حائز اهميت براي داشتن ظاهري تميز و آراسته است. لباس‌ها بعد از شست‌وشو با دست يا ماشين لباس‌شويي، حتي آن‌ها كه داراي برنامه پيشرفته هستند، درنهايت چروك شده و نيازمند اتوكشي مي‌شوند. خوشبختانه با پيشرفت تكنولوژي امروزه اتوها با تنوع بسيار بالا و با امكانات گوناگون به بازار عرضه مي‌شوند. در اين ميان اتوبخارها پرطرفدارترين نوع اتو هستند كه به علت كاربري آسان و كاركرد بهينه‌ي خود جاي خود را در اكثر خانه‌ها پيدا كرده‌اند. اتوهاي بخار خانگي به‌سرعت آماده كار شده و با عملكرد بخاردهي قدرتمند لحظه‌اي يا مداوم و آرام، لباس‌ها را به‌راحتي اتو مي‌كنند. اتوبخار «فيليپس» مدل «GC4517/20» يكي از محصولات زيبا و باكيفيت اين شركت است كه با امكانات كارآمد خود اتوكشي لباس‌‌ها را به امري آسان و بي‌دردسر تبديل مي‌كند.

طراحي و ظاهر

طراحي اتو با تركيب رنگ زيباي آبي و سفيد انجام شده است. در قسمت پشتي پايه‌ طوري طراحي‌ شده است كه ايستايي مناسبي براي در حالت ايستاده نگه‌داشتن اتو دارد.مخزن آب دستگاه، جلوي آن واقع شده است. كافي است درپوش مربوطه را باز كنيد تا بتوانيد از طريق مجراي ورودي مخزن را پر كنيد. البته اضافه‌كردن آب از اين طريق چندان راحت نيست و احتمالا مجبور به استفاده از پيمانه‌‌ يا بطري آب براي اين كار خواهيد شد. اين مخزن گنجايش 300 ميلي‌ليتر آب را دارد و طراحي شفاف آن باعث شده بتوانيد بر ميزان آب باقيمانده نظارت داشته باشيد. همچنين اتوبخار GC4517/20 داراي سيم برق  به طول 2 متر است كه اندازه‌ي مناسب و نرمالي براي يك دستگاه اتو محسوب مي‌شوند. روكش سيم از نوع بافت است كه از آسيب‌پذيري آن در برابر خم و راست‌شدن مي‌كاهد و طول عمر سيم را بيشتر مي‌كند.

تنظيمات

حتما تا به حال متوجه شده‌ايد كه مرطوب‌كردن لباس‌هاي پرچروك اثر بسزايي در بازشدن بهتر و سريع‌تر چين‌وچروك‌ها دارد. اتوبخار مدل GC4517/20 مانند اكثر اتوها داراي منفذ مخصوص اسپري آب در قسمت جلويي مخزن خود است. با فشردن دكمه‌ي اسپري كه روي دسته‌ي اتو قرار گرفته است آب با فشار از اين منفذ خارج و روي سطح لباس پخش مي‌شود.

دماي اتو با استفاده از چرخ مياني دستگاه كه زير دستگيره تعبيه‌ شده است تنظيم مي‌شود. در اين چرخ تنظيم دما از Min تا Max نشانه‌گذاري شده است. تنظيم دما براي پارچه‌هاي مختلف، از مهم‌ترين اقداماتي است كه كاربر بايد انجام دهد؛ چراكه اتوكشي با دمايي زياد كه مناسب پارچه نيست، باعث برق افتادن، آب‌شدن يا حتي سوختن پارچه مي‌شود. اگر كاربر به جنس پارچه اطمينان ندارد، بهتر است از دماي كم و بخار زياد استفاده كند. براي صاف‌كردن پارچه‌ها، بخار گرم مهم‌تر از كفي داغ اتو است.

دشمن رسوبات

اكثر اتوبخارهايي كه در سال‌هاي اخير توليد و به بازار عرضه شده‌اند داراي دكمه‌ي مخصوصي براي زدودن رسوبات كفي اتو هستند كه معمولا مي‌توانيد عبارت Calc Clean را در كنار آن مشاهده كنيد. با استفاده از اين ويژگي كاربر قادر خواهد بود با تميزسازي خودكار اتو از رسوبات عملكرد دستگاه را تا حد زيادي بهبود بخشد. اتوبخار GC4517/20 با برخورداري از محفظه‌ي مخصوص رسوبات كه قابل جداسازي از قسمت پشت اتو است، پا را يك قدم فراتر گذاشته است. اين محفظه در طي اتوكشي رسوبات معلق در آب را جمع‌آوري مي‌كند.

جمع بندي

اتوبخار مدل  GC4517/20 يكي از دستگاه‌هاي باكيفيت فيليپس است كه با برخورداري از قابليت‌هاي كاربردي مانند بخاردهي عمودي، سيستم خاموش‌شدن خودكار و مخزن جمع‌آوري رسوب مي‌تواند به خوبي نيازهاي اتوكشي را براي مصارف خانگي معمول برطرف كند.

 

براي خريد و مشاهده محصول كليك نماييد.

 

 

در بازار امروزی، تعداد زیادی از برندهای معتبر اتو بخار وجود دارند که هر کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد خود را دارند. یکی از بهترین مارک‌های اتو بخار برای مصرف کنندگان عمومی، Philips است. این برند به دلیل کیفیت ساخت بالا، عملکرد قوی، و طراحی‌های نوآورانه مورد توجه قرار گرفته است. اتوهای بخار Philips معمولاً دارای قابلیت‌هایی همچون تنظیمات دما، سیستم‌های ضد چکه، و طراحی هوشمند برای راحتی و کارایی بیشتر هستند.

 

دیگر یکی از برندهای معتبر در حوزه اتو بخار، Rowenta است. اتوهای بخار این برند اغلب با قابلیت‌هایی همچون تکنولوژی هوشمند بخار، قدرت بالا، و سیستم‌های ضد رسوب شناخته شده‌اند. علاوه بر این، Rowenta برندهایی با کیفیت در زمینه اسباب‌بازی‌های خانگی است و به عنوان یکی از برندهای پیشرو در بازار اتوبخارها به شناخته می‌شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.