فلش مموري سن ديسك مدل Ultra Dual Drive USB Type-C ظرفيت 32 گيگابايت

۱۳ بازديد

فلش مموري سن ديسك مدل Ultra Dual Drive USB Type-C ظرفيت 32 گيگابايت 

قيمت محصول : 104000 تومان

برند : SanDisk

براي خريد و مشاهده محصول كليك نماييد.


فلش مموري سن ديسك مدل Ultra Dual Drive USB Type-C ظرفيت 32 گيگابايت

 

 

معرفي

در گذشته نگهداري و جابه‌جايي اطلاعات توسط پوشه انجام مي شد امرزه اين فرآيند به وسيله فلش مموري‌ها صورت مي گيرد. حالا شما بايد فلش مموري انتخاب كنيد كه مطمئن باشد و به خوبي از اطلاعات شما محاظت كند. برند Sandisk از كمپاني هاي خوش نام در توليد فلش مموري است. اين برند آمريكايي در سال 2015، سومين كمپاني بزرگ توليد فلش مموري شناخته شده است. فلش مموري سن ديسك مدل Ultra Dual Drive USB Type-C ظرفيت 32 گيگابايت مانند باقي حافظه هاي اين برند از كيفيت خوبي برخوردار است.

طراحي و ساخت

فلش مموري سن ديسك مدل Ultra Dual Drive USB Type-C با طراحي شكيل، براي تمامي افراد با سليقه‌هاي متفاوت مناسب است.جنس بدنه اين محصول تلفيق فلز و پلاستيك است. پلاستيك طرح‌دار در اطراف فلش و در وسط فلز و آرم سن ديسك به چشم مي خورد. به كار گيري پلاستيك موجب راحتي بيشتر هنگام استفاده مي‌شود. بدنه فلش ضد اثر انگشت و لك است و همين باعث مي‌شود هميشه ظاهر زيبا و تمييز خود را حفظ كند.

ابعاد اين فلش  9.40 × 20.07 × 38.10 ميلي‌متر و وزن آن 9.072 گرم است و به راحتي در جيب قرار گيرد.سرعت انتقال اطلاعات فلش Ultra Dual Drive USB Type-C حدود 130 مگابيت بر ثانيه برآورد شده است. اين محصول با سيستم عامل‌هاي Windows vista, 7, 8, 10 and macOS X V10.6, Android سازگازي دارد.

اتصالات

در نام اين كالا Ultra Dual Drive به چشم مي‌خورد كه به قابليت دو پورت USB 3.1  و Type-C اشاره دارد. براي استفاده از هر كانكتور بايد از خشاب بالاي فلش استفاده كنيد و هنگامي اين خشاب در وسط قرار گيرد هر دو كانكتورمخفي مي شود. اين قابليت موجب زيبايي دو چندان فلش مي شود و در كنار اين زيبايي از پورت هاي شما محافظت مي‌كند. اين قابليت در كنار مزيت‌هاي خود كار را براي افرادي كه تمايل اتصال مموري به جا‌‌ سويچي را دارند سخت مي كند.

از قابليت هاي جالب اين كالا مي‌توان به رابط‌هاي آن اشاره كرد. اين فلش با پورت USB 3.1 در سرعت بخشيدن به تبادل اطلاعات نقش به‌سزايي دارد. USB 3.1 نسبت به ورژن قبلي USB 3 دو برابر سريع تر است. در كنار پورت USB 3.1، USb Type-C هم به چشم مي‌خورد. اين پورت براي كساني كه اطلاعات خود را از تبلت يا گوشي خود جا‌به‌جا مي‌كند بسيار كارآمد است. فقط بايد توجه داشته باشيد كه دستگاه شما از اين پورت پشتيباني كند و سيستم عامل اندرويد بر آن نصب باشد حافظه در نظر گرفته شده براي فلش مموري سن ديسك مدل Ultra Dual Drive USB Type-C ظرفيت 32 گيگابايت است. ظرفيت 32 گيگابايت براي ذخيره اطلاعات شخصي و كار‌هاي روزمره شما ظرفيت مناسبي است. با اين ظرفيت شما قادر به ذخيره و انتقال فيلم و موزيك را داريد و نيازي به خالي كردن زود ‌به ‌زود فلش نخواهيد داشت USB 3.1 هم سرعت اين انتقالات شما را افزايش خواهد داد.

 

براي خريد و مشاهده محصول كليك نماييد.


تصاوير بيشتر
فلش مموري سن ديسك مدل Ultra Dual Drive USB Type-C ظرفيت 32 گيگابايت
فلش مموري سن ديسك مدل Ultra Dual Drive USB Type-C ظرفيت 32 گيگابايت

 

 

نکات خرید فلش مموری موبایل، که باید در نظر گرفته شود به این صورت لیست می شوند. اولین نکته این است که مطمئن شوید فلش مموری مورد نظرتان با سیستم عامل موبایل شما سازگار است. برخی فلش مموری‌ها ممکن است سازگاری کاملی با سیستم عامل موبایل شما نداشته باشند و باعث مشکلاتی مثل عدم شناسایی یا از دست رفتن اطلاعات شوند.

 

در انتخاب فلش مموری برای موبایل همچنین به ظرفیت و سرعت انتقال داده‌ها توجه کنید. ظرفیت فلش مموری باید با نیازهای شما همخوانی داشته باشد تا بتوانید تمامی فایل‌های خود را در آن ذخیره کنید. همچنین سرعت انتقال داده‌ها نیز اهمیت دارد، به ویژه اگر فایل‌های بزرگی مثل فیلم‌ها یا فایل‌های صوتی را انتقال می‌دهید. در نهایت، از نمادها و مارک‌های معتبر و با اعتبار در بازار استفاده کنید تا از کیفیت و اطمینان از خرید خود مطمئن شوید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.